fauziah's FotoPage
[url]http://b1.lilypie.com/mq6rp8/.png[/url]
By: fauziah helmy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 15-Aug-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
CTEV n casting

 
 
kaki MKR sebelah kanan yang CTEV tu kena simen. kalau elok sekejap jerk dalam 3 bulan simen. memula tu memang nangis tak ingat pasal kaki berat. masa simen nak kering mungkin rasa panas sejuk gatal sumer ada... sian dia... nangis sampai ketar2 bibir... tak leh tahan masa tu rasa mcm nak jerk bukak balik simen kaki dia. tapi bila fikir jangka panjang... mama ngan papa tahan jugak laa dengan ragam MKR. harap sangat kaki MKR cepat sembuh.



Monday, 7-Aug-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Shopping

gi jenjalan kat Mid Valley ngan MKR. nasib baik tak meragam... huhuhu...


Monday, 31-Jul-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Welkam Home...

 
 
 
Gumbira sungguh dah bawak balik MKR ke KL. busan laa dok dalam pantang nih... dah ler yayang jauh. yayang kata dia pun mcm orang tak betul jugak dok sensorang tak tau nak wat apa... asik ternampak2 muka MKR jerk... tu yang terus amik bawak balik KL. mak ada tunggu seminggu so bleh laa blajar sesikit cemana nak handle MKR. takut jugak nanti bila mak balik kita terkial2 plak... n paling sedey kalau MKR takmo plak dengan kita... uhukkss maklum laa dah selalu sangat kena pujuk ngan tok minah... hope sumer okeh laa... hehehe...


Friday, 28-Jul-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Majlis Cukur Jambul

bawak pusing dulu
 
uikss... geli ahhh...
View all 5 photos...
nasib baik Rahimi x buat perangai. mgkin dia heran tgk org ramai n dok usik2 kepala n rambut dia...


Wednesday, 26-Jul-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Baby bath time

 
 
 
View all 6 photos...
mandi ngan tok minah selama dalam pantang... tak berani laa nak mandikan si kenit nih... takut terlepas... hehehe... syuhadah sajer jerk tengok bb mandi kunun...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net